خیانت عامل اصلی از هم پاشیدن روابط خانوادگی است که مردها در زندگی مشترک بیشتر از زنان خیانت میکنند.با اینکه علت خیانت نمیتواند همیشه یکسان باشد اما بر خلاف تصور عموم ، همیشه مسائل جنسی عامل خیانت نیست و واقعیت اینست که اکثرا مردها بخاطر رفتار های غلط و زننده همسرشان خیانت میکنند.اگر میخواهید بدانید دلیل خیانت مردها کدوم رفتار های اشتباه خانوم هاست در ادامه با ما همراه باشید.

رفتار هایی که باعث خیانت همسرت میشه:

1- مراقب خودت نیستی و به خودت اهمیت نمی دهی

بدون مراقبت از خود نمی توانید همسر خوبی باشید. بهترین همسر کسی است که مراقب سلامت عاطفی، روحی و جسمی خود باشد زیرا با داشتن این سه مورد مهم در روابط زناشویی و ارتباط روحی و روانی خود موفق خواهید بود.

2- زیاد غرغر می کنید

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که مهم ترین دلیل جدایی و نارضایتی زوج ها از یکدیگر، شکایت بیش از حد است. به یاد داشته باشید که شریک زندگی شما نباید همه چیز را طبق برنامه ها و خواسته های شما انجام دهد، پس شکایت نکنید.

3- همسرتان را نادیده می گیرید

گذراندن وقت زیاد با همسر دلیلی برای تکرار نیست، اما همیشه باید عشق خود را به همسرتان ابراز کنید البته تا حدی.

4- شنونده خوبی نیستید

شاید تکان دادن سر به نشانه موافقت یا گوش دادن به صحبت های همسرتان بسیار ساده باشد، اما عواقب سختی به همراه خواهد داشت زیرا توجه به حرف های همسرتان بسیار مهم است.

5- شما در مورد مشکلات با هم صحبت نمی کنید

نادیده گرفتن مشکلات آنها را از بین نمی برد، بلکه بسیاری از مشکلات با توجه نکردن به آنها بدتر می شوند و در نتیجه عصبانیت و …

6- در توافق با همسرتان لجبازی می کنید

این عمل جز عصبانیت و التماس نتیجه دیگری نخواهد داشت.

7- محبت همسرتان را محک می زنید

اگر به دنبال این هستید که بفهمید شریک زندگی تان چقدر شما را دوست دارد نتیجه خوبی نخواهید گرفت، باید عشق خود را به همسرتان محک بزنید.

8- در ملاء عام به همسرتان توهین می کنید

هیچ چیز بدتر از توهین به همسرتان در جمع نیست زیرا اگر بدترین دعواها را به تنهایی انجام دهید، بخشش بسیار آسان تر از صحبت با صدای بلند با همسرتان در جمع است.

9- شما زمان زیادی را با دوستان خود می گذرانید

روابط و گذراندن وقت با دوستان تأثیر خوبی بر روحیه و زندگی افراد دارد، اما اگر این روال زندگی شما را از تعادل خارج کند، می تواند به همان اندازه تأثیر منفی داشته باشد.

10- از همسرتان به شخصی شکایت می کنید که بسیار اشتباه است

هرگز مادر یا خواهرتان را برای شکایت به خانه خود صدا نکنید یا برای شکایت از همسرتان به خانه آنها نروید. اگر از همسرتان شکایتی دارید مستقیماً با او در میان بگذارید.