یکی از بزرگ ترین دغدغه های زنان اینست که چگونه برای همسر خود مثل روز اول جذاب باشند و چطور به همسرشان محبت کنند تا او برای همیشه علاقه مند و پایبند به ازدواجش بماند.اگر در برقراری ارتباط خوب با شریک زندگی خود و جذب مردان مغرور دچار مشکل هستید در ادامه با ما همراه باشید.

سیاست های ازدواج که باید یاد بگیرید

فقدان تعامل سازنده و سودمند بین زوجین یکی از شایع ترین مشکلاتی است که منجر به افزایش طلاق می شود.

برخی از خانم ها فکر می کنند با کنترل همسرشان به اهداف خود می رسند و کنترل همسرشان را به دست می گیرند و پایه های خانواده را محکم می کنند، اما باید بدانید که او سیاست های مهم برای داشتن همسر را می داند. پس با کمک آنها می توانید با همسرتان به خوبی رفتار کنید و او را در تمام مراحل زندگی در کنار خود نگه دارید.

رعایت نکات و فرمول هایی که در اینجا برای برخورد صحیح با شریک زندگی خود ارائه می دهیم می تواند به شما کمک کند کانون گرم و لذت بخشی داشته باشید.

سیاست های زنان برای جذب مردان:

به همسرتان علاقه نشان دهید

بیشتر مردها دوست دارند که شریک زندگیشان از آنها تعریف کند، مردانگی آنها را تعریف کند و به آنها بگویند که چه همسر خوب و با استعدادی هستند، چه در خلوت و چه در جمع. زمانی که با همسرتان خلوت می کنید علاقه خود را نشان دهید و به او بگویید که دوستش دارید و او بهترین انتخاب شما برای ازدواج است.

در زندگی زناشویی خود فعال، پرانرژی و جذاب باشید!

قبل از پرداختن به شخصیت یک زن، مرد ابتدا به سر و ظاهر او نگاه می کند و همسر شما نیز از این قاعده مستثنی نیست و دوست دارد وقتی به خانه می آید ظاهری آراسته و لباس های زیبا داشته باشید.

او همیشه دوست دارد همسرش از نظر ظاهری برایش شاداب تر و جذاب تر باشد و در بازگشت به خانه با زنی زیبا و شوخ، بشاش، خندان و سرزنده روبرو شود که این نیاز واقعی است.

اما اگر از جاذبه بیرونی خود برای تسلط بر شریک زندگی خود و رسیدن به اهداف پنهان استفاده کنید و هدفی غیر از جذب و ابراز عشق داشته باشید، او درخواست شما را درک می کند و واکنش متفاوتی نشان می دهد.

از ابراز احساسات و عواطف خودداری کنید

مردان همیشه کمتر از زنان احساسات خود را نشان می دهند و گریه زنها آنها را غمگین و عصبانی می کند.

باید بدانید که ابراز احساسات و عواطف مانند گریه در مذاکرات می تواند به راحتی موقعیت شما را به خطر بیندازد زیرا مردان گاهی اوقات احساس می کنند که زنان گریان به آنها خیانت می کنند. پس وقتی می خواهید با همسرتان استدلال کنید گریه نکنید زیرا اکثر مردان از زنانی که گریه می کنند متنفرند.

مرد خود را به زندگی علاقه مند کنید

اکثر مردان از زنان سختگیر و حساس دوری می کنند. پس بهتر است اگر این ویژگی ها را دارید آن ها را کنار بگذارید. زنان باید همیشه  پنهانی و آشکار شوهرانشان را تشویق کنند زیرا تشویق باعث تقویت همسرشان می شود. مردان تفاوت بین تعریف واقعی و ساختگی را نمی دانند، پس حتما به همسرتان بگویید که او مردی منحصر به فرد است.

در زندگی زناشویی، خود را دست کم نگیرید.

بسیاری از خانم ها نسبت به اندام و ظاهر خود حساس هستند و احساس می کنند که برای همسرشان جذابیت کافی ندارند. این زنان از چربی های اضافی دور شکم خود متنفر هستند اما باید بدانید که هیچ کس کامل نیست و چیزی که برای شما مهم است برای همسرتان مهم نیست و او شما را دوست دارد و از شما راضی و خوشحال است، پس همیشه به خود یادآوری کنید. نشان دهید که زیبا هستید و بدانید که همسرتان شما را دوست دارد، پس همین کار را انجام دهید و زندگی را به خاطر لذت خود تلخ نکنید.

به او بیشتر از کودک توجه کنید.

پس از تولد کودک، مادر به طور ناخودآگاه تمام توجه خود را به مراقبت از کودک معطوف می کند و کمتر به همسر خود توجه می کند. در این دوران همسر احساس تنهایی می کند، بنابراین باید همیشه به پدر کودک بیشتر از فرزند توجه کنید تا رابطه شما سرد نشود.