خواص مصرف جوانه گندم برای بانوان

خواص مصرف جوانه گندم برای بانوان محترم ! جوانه گندم نیز مانند بسیاری دیگر از گیاهان و منابع غذایی طبیعی، خواص بسیار زیادی برای سلامت انسان دارد. البته تحقیقات علمی نشان داده این ماده غذایی مفید،خواص بسیار ویژه ای نیز برای بانوان دارد. در این مطلب قصد داریم به اختصار به خواص مصرف جوانه گندم برای بانوان اشاره نماییم …

جوانه گندم از نظر ترکیبات شیمیایی تشکیل دهنده، دارای مقادیری چربی و ترکیبات پروتئینی و اسیدهای آمینه اساسی بوده که بدن انسان نمی تواند خود آنها را تولید نماید. در تحقیقی که روی گروهی از بانوان انجام داده اند، به تعدادی از آنها 3 ماه هر روز همراه با صبحانه، جوانه گندم دادند، اما به گروه دیگر ندادند.بعد از 3 ماه از دو دسته فوق آزمایشات سلامت به عمل آوردند و به نتایج حیرت آوری دست یافتند…

خواص مصرف جوانه گندم برای بانوان

خواص مصرف جوانه گندم برای بانوان

گروهی که جوانه گندم مصرف کرده بودند، کلسترول و میزان چربی خون آنها بشدت کاهش یافته بود. در میان آنها افرادی بودند که که مبتلا به قند خون بودند. حیرت آور بود که قند خون این گروه نیز بشدت کاهش یافته بود.

بانوانی که 3 ماه جوانه گندم را مصرف کرده بودند در زمینه افزایش تراکم استخوان نیز وضعیت بهتری پیدا کرده و میزان آهن و کلیسم در آنها نیز بالاتر رفته بود. در واقع در برابر پوکی استخوان مصونیت بیشتری پیدا کرده بودند.

بانوان همواره به زیبایی توجه فراوانی دارند. نکته دیگر این بود که این گروه از افراد، ریزش مویشان نیز کاهش چشمگیری یافته بود.این نتایج خیره کننده نشان می دهد برای حفظ سلامت و مصونیت در برابر بیماری ها نباید دنبال موارد ناشناخته گشت.

بلکه خداوند درمان و پیشگیری از تمام بیماری ها را در خود طبیعت و همچنین گیاهان موجود در آن قرار داده است و فقط انسان باید سعی کند به خواص آنها پی ببرد تا بتواند زندگی سلامت و بهتری را داشته باشد.

با تشکر / مجله بانوان

درباره نویسنده

ملک بانو

علاقمند به مباحث روز دنیا و ایران هستم و میخواهم در سایت ملک بانو بهترین ها را خیلی سریع منتشر کنم تا مطالعه کنید.

مشاهده تمام مقالات