چاقی برای خیلی از خانم ها معضل بزرگی شده و همیشه اونهارو به فکر فرو برده. برای داشتن اندام لاغر یا حداقل لاغر نشان دادن اندام راه کار های زیادی هست که همترین آن شکل و رنگ لباس خانم ها هست. برای لاغر دیده شدن بهتره از لباس های گشاد و پردار استفغاده کنید تا به نظر اطرافیان کمی لاغر به نظر برسید. خب قطعا این دلیل نمیشود که شما ورزش را کنار بگذارید!

چه لباس هایی بپوشیم تا لاغرتر دیده بشیم؟

رنگ های تیره تر بپوشید

هرگز برای اینکه فرم بدن خود را زیباتر نشان دهید و اضافه وزن خود را نشان ندهید لباس های رنگ روشن مانند سفید، زرد لیمویی، آبی روشن، صورتی را انتخاب نکنید، زیرا لباس هایی با این رنگ ها تمایل عجیبی به خودنمایی دارند. لباس های تیره ای مانند مشکی، نیلی، بنفش، سبز تیره، زرشکی بپوشید تا فرم واقعی بدن شما را پنهان کنند.

پارچه های ظریف را برای لباس خود انتخاب کنید

جنس پارچه ای که برای لباس خود در نظر می گیرید باید مانند پارچه ابریشمی ظریف و نرم باشد تا با پوشیدن آن لاغرتر به نظر برسید. هرگز پارچه هایی با نخ های برجسته و بافت درشت انتخاب نکنید، حتی اگر زیبایی آنها شما را خیره کند.

بهترین طرح پارچه برای لباس زنان چاق

بهترین گزینه برای طراحی پارچه برای شما پارچه های ساده یا پارچه هایی با خطوط عمودی ظریف هستند. اگر پارچه های طرح دار را برای لباس های خود دوست دارید، مدل هایی با گل های کوچک، اشکال هندسی کوچک و چک های ظریف انتخاب کنید.

شلوار صاف و بلند بپوشید

بر خلاف لباس شما، شلوار شما باید بافتی تنگ، یکدست و کشدار داشته باشد زیرا این شلوار باعث می شود شکم شما صاف و ران شما صاف به نظر برسد. هرگز نباید پارچه های نرم را برای شلوار خود انتخاب کنید.

بهتر است شلوارتان صاف و آنقدر بلند باشد که کفش شما را بپوشاند. شلوار خود را در ناحیه کمر قرار دهید و نه خیلی بلند و نه خیلی پایین. اگر شلوارش بند آهنی باشد بهتر است.

کفش پاشنه بلند بپوشید

برای لاغرتر به نظر رسیدن بهتر است کفش هایی با پاشنه 6 سانتی متری را ترجیح دهید. بهترین انتخاب کفش برای کسانی که پاهای چاق دارند، کفش هایی با بند پهن هستند، زیرا چنین کفش هایی می توانند پاهای چاق شما را پنهان کنند.

لباس با سایز مناسب

برای اینکه سنگین‌تر از آنچه هستید به نظر نرسید، لباس‌های تنگ یا خیلی گشاد انتخاب نکنید و لباس‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با اندام‌تان باشد.

کت بلند بپوشید

پوشیدن کت و کت های بلند بدون بستن دکمه ها شما را لاغرتر نشان می دهد. برای اینکه لاغرتر به نظر برسید، کت های بدون شانه و دکمه دار و کت های بلند بپوشید.

پیراهن بپوشید

برای خانم های چاق، پوشیدن پیراهن های تک رنگ یا راسته بسیار بهتر از پوشیدن کت، دامن یا حتی کت و شلوار است، زیرا این لباس ها شکم و اندام های چاق آن ها را پنهان می کنند و لاغرتر به نظر می رسند. دادن

دامن بلند بپوشید

اگر به پوشیدن دامن علاقه دارید، دامن A شکل بپوشید تا لاغرتر به نظر برسید.

اگر پاها و مچ پاها چاق هستند، طول دامن A شکل شما باید به زیر ساق پا و زیر مچ پا برسد.

طول دامن شما نیز باید بلند باشد زیرا دامن های کوتاه اندام شما را بزرگتر نشان می دهد. برای چاق به نظر نرسیدن دامن های مدل کلوش و مدل های تک برش مفید است.

لباس های هم رنگ بپوشید

لباس های تک رنگ را انتخاب کنید تا لاغرتر به نظر برسید. پوشیدن لباس یک دست شما را بلندتر و بلندتر و در نتیجه لاغرتر نشان می دهد، اما انتخاب لباس های متراکم با رنگ های متنوع قد شما را پنهان می کند و شما را چاق تر نشان می دهد.

یقه اسکی بپوشید

لباس های یقه ای، گردن را بلندتر نشان می دهند و خطای دید ایجاد می کنند و نمای باریک تری از بالاتنه به شما می دهند. بنابراین برای لاغرتر به نظر رسیدن این مدل لباس را انتخاب کنید که گفته می شود در دنیای مد رایج است.