چه غذاهایی شکم را بزرگ می کنند؟

چه غذاهایی شکم را بزرگ می کنند؟ تناسب اندام به ویژه برای بانوان به یک مساله مهم تبدیل شده است که بسیاری حاضرند برای آن هزینه هنگفتی انجام دهند. اما باید این مساله را ریشه ای نگاه کرد.

باید قبل از بکار گیری روش های کاهش وزن و لاغری از دلایل بزرگی شکم و اضافه وزن آگاهی یابیم. در واقع اولین سوالی که پیش می آید این است که چه غذاهایی شکم را بزرگ می کنند؟ با دانستن جواب این سوال و تغییر رفتار در تغذیه می توان در لاغری شکم گام های موثر و دائمی را برداشت.

در واقع هر غذایی که کالری زیادی وارد بدن کند درحالی که ارزش غذایی زیادی برای بدن نداشته باشد و مواد مورد نیاز بدن را تامین ننماید فقط باعث چاقی و تجمع چربی در شکم و سایر اندام بدن شده و شما را چاق می نماید. پس باید از خوردن این گونه غذاها پرهیز شود.

اولین مورد که شکم را بزرگ می کند، نوشابه های گازدار است. اگر می‌ خواهید تناسب ‌اندام خود را دوباره به دست بیاورید، بایستی مصرف نوشابه‌ های شیرین را کاهش دهید. حتی مصرف ‌کنندگان نوشابه‌ های رژیمی نسبت به افرادی که این نوع نوشابه ‌ها را نمی ‌نوشند، واجد درصد بالاتری از چاقی شکمی هستند.

چه غذاهایی شکم را بزرگ می کنند؟

مورد دیگری که شکم را بزرگ می کند، انواع غذاهای سرخ کردنی به ویژه سیب زمینی سرخ کرده است. هر غذایی کربوهیدراتی مملو از چربی موجب افزایش وزن شما می‌ شود اما چیزی تقریباً جادویی درباره اثر سیب ‌زمینی سرخ‌ کرده بر سیستم ذخیره چربی بدن شما وجود دارد.

پژوهش ها نشان داده. افرادی که به ‌طور منظم سیب ‌زمینی سرخ‌ کرده می ‌خورند، هر ۴ سال بیش از یک کیلوگرم اضافه ‌وزن پیدا می ‌کنند. غیر از سیب زمینی سرخ کرده سایر فست فود ها که اکثرا سرخ کردنی هستند مانند همبرگر و سوسیس و … نیز خواص چاق کنندگی بالایی دارند و شکم را نیز بزرگ می کنند.

یادمان باشد بهترین دارو برای لاغری رژیم اصولی است …

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است!

با تشکر 

تناسب اندام – مجله بانوان 

برچسب گذاری شده در:

درباره نویسنده

ملک بانو

علاقمند به مباحث روز دنیا و ایران هستم و میخواهم در سایت ملک بانو بهترین ها را خیلی سریع منتشر کنم تا مطالعه کنید.

مشاهده تمام مقالات