روز عروسی برای همه دختر خانوم ها روز بزرگ و بخصوصی است.در این روز عروس خانم ممکن است از استرس زیاد برخی وسایل مورد نیازشو برای آرایشگاه فراموش کنه و اذیت و دردسر هایی براش بوجود بیاد.برای راحتی خیالتون بهتره که شب قبلش وسایل مورد نیاز رو جمع آوری کنید و در یک چمدان کوچک قرار دهید یا حداقل یادداشت کرده و جلوی چشم بگذارید تا صبح زود قبل از رفتن به آرایشگاه نگاهی بهش بیندازید تا چیزی فراموشتان نشود.

در ادامه وسایل مورد نیاز عروس در آرایشگاه را مطالعه بفرمایید.

لباس عروس،کفش عروس، دمپایی یا کفش راحتی

لباس عروس یکی از چیزهایی است که باید به آرایشگاه ببرید، افراد کمی هستند که فراموش می کنند لباس عروس را بخرند، اما قبل از خرید لباس باید تمام گلدوزی ها و کریستال ها، زیپ، چوب لباسی، زیپ و … را بررسی کنید. وسایل لباس عروس خود را جمع کنید و در کنار خود قرار دهید.کفش عروس، دمپایی، ملحفه از جمله مواردی است که باید هنگام مراجعه به آرایشگاه همراه خود داشته باشید. بهتر است در آرایشگاه کفش های پاشنه بلند نپوشید و از دمپایی یا کفش راحتی استفاده کنید.

تور عروس، شنل یا کت عروس ، تاج و ریسه

لباسی را که برای پوشیدن روی لباس عروس خود انتخاب می کنید جمع کنید و بدون چروک آن را در کنار وسایل خود قرار دهید.برخی از عروس خانم ها تاج را از جای دیگری می خرند یا اجاره می کنند، بنابراین تاج را به آرایشگاه ببرید و بررسی کنید که نگین ها و کریستال ها ریزش نکرده باشند

لنز

با آرایشگر خود صحبت کنید و لنز و جا لنز را به آرایشگاه ببرید. اگر عادت به استفاده از لنز ندارید، سعی کنید 4-5 ساعت چند روز قبل از عروسی از لنز استفاده کنید تا لنز چشم شما را اذیت نکند. اگر آلرژی دارید، حتما قطره چشم و قطره بینی همراه خود داشته باشید.

اسپری و ادکلن ،خوشبوکننده دهان و آدامس

اسپری و ادکلن از ضروری ترین ها هستند، در این روز که می توانید زیاد عرق کنید، استفاده از اسپری و ادکلن را فراموش نکنید تا از بوی بد بدن جلوگیری کنید.

بوی بد دهان در روز عروسی می تواند فاجعه بار باشد، قبل از رفتن به آرایشگاه دندان های خود را مسواک بزنید و زمانی که مسواک زدن در طول روز امکان پذیر نیست با استفاده از آدامس و اسپری دهان از بوی بد دهان جلوگیری کنید.

دستمال کاغذی و دستمال مرطوب

یکی از وسایلی که ممکن است در شب و روز عروسی به آن نیاز داشته باشید، دستمال کاغذی و دستمال مرطوب است، پس فراموش نکنید که این وسایل را همراه خود ببرید.

گن ،لباس زیر و حوله کوچک

اگر در روز عروسی نیاز به پوشیدن لباس زیر دارید، حتما آنها را به همراه داشته باشید. بهتر است از اول صبح جین نپوشید زیرا باعث تعریق و آزار شما می شود.

یک حوله کوچک بین وسایلتان قرار دهید زیرا آرایشگرتان ممکن است از شما بخواهد صورتتان را بشویید و خشک کنید یا مقداری از موهایتان را بشویید و خشک کنید.

شکلات و خوراکی های شیرین

هیجان، استرس، بی خوابی و… باعث افت فشار خون در روز عروسی می شود، پس همیشه شکلات و غذاهای شیرین همراه خود داشته باشید تا از افت فشار خون جلوگیری کنید.

پد و نوار بهداشتی

پد و نوار بهداشتی را در کیف خود قرار دهید، ممکن است این روزها به این لوازم بهداشتی نیاز داشته باشید.

رژ لب همان رنگ رژ لب استفاده شده است.

از آرایشگرتان بخواهید مقداری از رژ لبی را که برایتان استفاده کرده روی برس بمالد تا اگر شب عروسی رژ لبتان لک شد، دوباره از همان رژ لب استفاده کنید.

پول و جواهرات

مطمئن شوید که پول کافی آورده اید زیرا ممکن است خدمات آرایشگاه بیشتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید یا ممکن است نیاز به خرید داشته باشید.

زیورآلاتی را که می خواهید در روز عروسی استفاده کنید بردارید زیرا کار عکاسی بعد از آماده شدن شروع می شود.

بادبزن یا پنکه شارژی

اگر عروسی شما در تابستان است، حتما یک پنکه یا پنکه شارژی همراه داشته باشید. برای جلوگیری از تابش نور خورشید می توانید یک چتر سفید در ماشین عروس نگه دارید.

تلفن همراه و شارژر

ممکن است تلفن همراه خود را فراموش نکنید، اما شارژر را فراموش کنید، پس هنگام بردن وسایل خود شارژر را فراموش نکنید تا بتوانید با داماد ارتباط برقرار کنید.

نکته: تمام وسایل بالا را در یک چمدان کوچک قرار دهید، این چمدان برای گذاشتن مانتو شلوارتون در آرایشگاه  هم به درد خواهد خورد.