تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۸ فروردین در ملک بانو با بهترین و دقیقترین حالت ممکن قرار داده شده است. تقویم نجومی، یک سیستم تقویمی است که بر اساس رویدادهای آسمانی مانند ژئوسنتریک سیاهچاله‌ها، کویلارهای تاریک، تغییرات در بار ابرها و آفتاب، تعامل منفی ارواح گیت‌ها و (غلط حسابانه) ریسه‌های باندباز محاسبه می‌شود.
به گزارش ملک بانو؛ این نوع تقویم‌ها برای کسب دقت بیشتر در پیش‌بینی زمان رخدادها و ساعت آنها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجا که بر اساس رویدادهای نوری و جذاب سیاره‌های مخصوصی تهیه شده است، تقویم نجومی معمولاً برای برنامه‌ریزی رویدادهای فرهنگی و آموزشی مناسب است.

چهارشنبه 8 فروردین 1403 قمر در عقربِ ؟

قمردرعقرب فروردین ماه: روز چهارشنبه ۸ فروردین ساعت ۱۳ بعدازظهر قمر داخل عقرب می‌شود و روز جمعه ۱۰ فروردین ساعت ۲۳ شب قمر از عقرب خارج می‌شود. بله، امروزچهارشنبه 8 فروردین قمردرعقرب است.

امروز چهارشنبه ۸ فروردین در تقویم نجومی مناسب است:

دیدار با مسئولین، بزرگان و افراد مهم: قمر در عقرب است و لازم است از انجام امور اساسی و زیربنایی پرهیز گردد.
زایمان: مولود، عاقل و عابد شود. اِن‌شاءالله
مجامعت و آمیزش همسران: از مباشرت به قصد فرزندآوری احتیاط گردد. (ایامِ قمر در عقرب است)
اصلاح مو (سر و صورت) : سبب حُزن و اندوه می‌گردد.
امور عمرانی. شامل: بنایی، شروع به ساخت، و زراعت : قمر در عقرب است و امور کشاورزی، بذرپاشی، آبیاری، حفاری‌ها، کندن چاه و آبراه، و درختکاری نیک است. ولی امور اساسی و زیربنایی را نشاید.
آغاز درمان و امور درمانی: به لحاظ موقعیت قمر؛ جراحی چشم، کندن دندان و خارج کردن خال و زگیل و دُمَل نیک است. (ایام قمر در عقرب است و لازم است از انجام امور زیربنایی و اساسی پرهیز گردد)
امور شغلی، تجارت و امور مالی: امور کشاورزی، بذرپاشی، آبیاری، و درختکاری نیک است. اما چون قمر در عقرب است، از انجام امور اساسی و زیربنایی پرهیز گردد.
نقل مکان و جابجایی، و خرید منزل و ملک: از جابجایی‌ها اجتناب گردد. قمر در عقرب است و لازم است از امور اساسی و زیربنایی پرهیز گردد.
امور نوزاد: از شیر گرفتن کودک نیک است.
مسافرت: سفر شدیداً مکروه و امکان حادثه دارد. از حرکت و جابجایی‌ها اجتناب گردد.(ایام قمر در عقرب است)
روزهای مناسب حجامت، فصد، خون‌دادن و زالو انداختن در ماه فروردین:

برچسب گذاری شده در:

,

درباره نویسنده

ملک بانو

علاقمند به مباحث روز دنیا و ایران هستم و میخواهم در سایت ملک بانو بهترین ها را خیلی سریع منتشر کنم تا مطالعه کنید.

مشاهده تمام مقالات