تاثیر پیاده روی بر تناسب اندام

تاثیر پیاده روی بر تناسب اندام ! کاهش وزن و تناسب اندام از دغدغه های مردم به ویژه بانوان است و هزینه زیادی برای این منظور صرف می شود. اما واقعیت این است که بدون رژیم غذایی سالم و مناسب که تحت نظر پزشک باشد و همچنین فعالیت بدنی نمی توان به تناسب اندام رسید. پیاده روی یکی از بهترین تمرین های ورزشی برای کاهش وزن و تناسب اندام است. در ادامه مطلب به تاثیر پیاده روی بر تناسب اندام بیشتر اشاره خواهیم کرد.

پیاده روی بیشتری تاثیرش در زمینه سوزاندن کالری هاست که باعث تناسب اندام می شود. پیاده روی با سوزاندن چربی های اضافی ذخیره شده در بدن، باعث بهبود اندام می شود.

همچنین پیاده روی با بهبود متابولیسم بدن، علاوه بر کاهش دادن وزن، در سلامت جسم نیز موثر می باشد. در عین حال باعث قوی تر شدن پاها و همچنین افزایش سطح انرژی بدن می شود.

برای اینکه عادت پیاده روی را در زندگی خود بیشتر جا بیندازید باید سعی کنید برخی رفتارها را تغییر دهید . مثلا در هنگام رفتن سر کار، ماشین‌ خود را در دورترین نقطه پارک کنید و پیاده به محل کار بروید.

تاثیر پیاده روی بر تناسب اندام

همین باعث می شود یک عادت روتین در زندگی شما برای پیاده روی ایجاد شود. یا مثلا در زمان ناهار، مسیری مشخص را برای خود تعیین کنید که پیاده روی کنید.

در زمان هایی که با خانواده هستید نیز عادت پیاده روی را باید جا بیندازید. مثلا هر هفته زمانی را برای پیاده‌ روی با کودک یا همسرتان اختصاص دهید. این زمان باید فقط برای شما دو نفر باشد تا بتوانید ضمن پیاده ‌روی با هم صحبت کنید.

این که برای صحبت کردن با هم زمانی را فیکس می کنید خود باعث فیکس شدن عادت پیاده روی در زندگی شما می شود. با همین موارد ساده و موارد مشابه دیگری که خودتان می توانید برنامه ریزی کنید می توانید عادت پیاده روی را در خود تقویت کرده و از محاسن آن بهره ببرید.

اگر برای تناسب اندام پیاده‌روی می‌کنید، ۶.۴ کیلومتر در ساعت می‌تواند سرعت مناسبی باشد.

روزانه ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پیاده روی میتواند تناسب اندام شما را تضمین کند …

 

با تشکر 

تناسب اندام – مجله بانوان 

برچسب گذاری شده در:

درباره نویسنده

ملک بانو

علاقمند به مباحث روز دنیا و ایران هستم و میخواهم در سایت ملک بانو بهترین ها را خیلی سریع منتشر کنم تا مطالعه کنید.

مشاهده تمام مقالات