کرم پودرها یکی از اون دسته محصولاتی هستن که میتونن تاثیر مستقیمی روی زیبایی و ظاهر نهایی میکاپ بذارن، در واقع میشه گفت که کرم پودر پایه و بِیس اصلی میکاپ هستش و اگر این مرحله خوب پیش نره مطمئن باشین مراحلِ بعدی میکاپ شما حتی اگر از بهترین برندها هم استفاده کرده باشین، خوب پیش نمیره .

برای این که بتونید بهترین کرم پودر رو پیدا و استفاده کنید باید به دو نکته ی خیلی مهم دقت کنید:

  1. نوع پوستتون رو بشناسید و طبق اون خرید کنید
  2. بدونین چه میزان کاور رو نیاز دارین

اگر این دو مورد رو بدونین ، کار شما برای انتخابِ کرم پودرتون خیلی راحت تر میشه. اکثر افراد توی قدم اول یعنی شناسایی نوع پوست مشکل دارن، اگر شما هم جزو این دسته افراد هستین کافیه واردِ بخش آموزشِ سایت مای سفورا بشین و اونجا نوع پوستتون رو بشناسین و طبق اون محصولات رو انتخاب کنید .

خب، حالا که نوعِ پوست رو بلدین و میدونین چه میزان کاوری نیاز دارین وقت این هست که بهترین کرم پودرهای دنیا رو بشناسید، پس تا انتهای این مطلب همره ما باشید تا با بهترین کرم پودر های دنیا و ویژگی هرکدوم آشنا بشین.

کرم پودر استی لادر

کرم پودر استی

اولین معرفی رو با محصولی که برای پوست های چرب ومختلط مناسب هست شروع میکنیم. کرم پودر استی لادر محصولی با ویژگی های فوق العاده ، که این ویژگی ها سبب شده این کرم پودر یکی از محبوب ترین ها بینِ میکاپ آرتیست های حرفه ای باشه.

ویژگی های کرم پودر استی لادر:

  1. 24ساعت موندگاری روی پوست
  2. ضد آب
  3. ضد تعریق و رطوبت
  4. ضد جوش و غیر آکنه زا
  5. مقاوم در برابر اکسید شدن
  6. تست شده توسط متخصص پوست
  7. کنترل چربی پوست
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10. کاور بسیار عالی
  11. ظاهر نهایی مات و طبیعی

کرم پودر استی لادر میتونه پوست رو به بهترین شکل ممکن کاور کنه بدونِ این که ظاهر طبیعی پوست شمارو از بین ببره در واقع میشه اون رو به پوستِ دوم و بی عیب و نقص تشبیه کرد ، به قولِ خودِ این برند و کمپانی سازنده: “اعتماد به نفس رو تنت کن!” .

استی لادر چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه به همین خاطر شما خیالتون راحته که در طول روز ظاهر کرمتون تغییر نمیکنه ، اکسید (تیره) ، چرب و یا براق نمیشه و تا آخرین لحظه مات و یکدست باقی میمونه.

به دلیلِ داشتنِ تکسچری مایع و فلوئیدی و بافتی به شدت سبک این کرم پودر، فید خیلی راحتی روی پوست داره برای همین هم حتی مبتدی ترین افراد هم میتونن از اون استفاده کنن و بهترین نتیجه رو بگیرن.

اگر پوست تیره ای دارین و با اکثر برند ها این مشکل رو دارین که کرم روی پوستتون خاکستری دیده میشه، استی لادر بهترین گزینه برای شماست چرا که فرمولاسیونی که در اون هست این مشکل رو به طور کامل رفع کرده، کافیه نزدیک ترین رنگ به پوستتون رو انتخاب کنید و مطمئن باشین به هیچ وجه روی پوستتون کدر و خاکستری نمیشه. اگر هم برای انتخاب رنگ مشکل دارین، میتونین با مشاورین سایت مای سفورا در تماس باشین. قیمت کرم پودر استی لادر و رنگ بندی رو هم در این سایت ببینید.

کرم پودر نارس

کرم پودر نارس

برخلاف استی لادر ، کرم پودر نارس برای پوست های خشک ، نرمال و کدر تولید شده. این کرم پودر با داشتنِ فرمولاسیونی بی نظیر باعث میشه این نوع از پوست حالتی شاداب، با طراوت و سالم به خودش بگیره و از خشکی و کدری بیرون میاد و در طول روز اجازه پوسته پوسته و یا کیکی شدن رو به اون نمیده.

ویژگی های کرم پودر نارس:

  1. 16 ساعت ماندگاری روی پوست
  2. ضد تعریق و رطوبت
  3. بدون اکسید (تیره) شدن در طول روز
  4. رطوبت رسان
  5. دارای ترکیباتی مفید برای بهبود ظاهر پوست
  6. کاور مدیوم تا فول
  7. ظاهر نهایی طبیعی و درخشان
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10. تست شده توسط تخصص پوست
  11. ضد جوش و غیر آکنه زا

نارس فرمولاسیونی بی نظیر داره که وقتی اون رو روی پوستتون اپلای و فید میکنید شروع به تقلید کردن رنگ پوست شما میکنه و به نزدیکترین حالتِ اون در میاد برای همین هم وقتی اون رو استفاده میکنید، میبینید برخلاف خیلی از برندهای دیگه کرم پودر نارس به مرور زمان خیلی زیباتر روی پوست شما قرار میگیره.

این کرم پودر دارای ترکیبی از عصاره های سیب، تمشک وهندوانه هست که سبب میشن بافت پوست به مرور زمان بهبود پیدا کنه و ظاهری با طراوت ، شاداب و درخشان به اون میده که ویژگی بسیار مهم برای افرادی با پوست خشک و کدر هست.

برای استفاده ابتدا پوستتون رو با مرطوب کننده یا آبرسان زیرسازی کنید و بعد مقداری از کرم پودر نارس رو بین انگشتانتون گرم و روی پوست صورت اپلای کنید و در نهایت یا با یک براش و یا اسفنج آرایشی شروع به فید کردن کنید، اینجوری بهترین و زیباترین نتیجه رو از اون میگیرین.

کاور مدیوم رو به فولی داره و میشه گفت بیشتر قابل ساخت هست یعنی به میزانی که از اون استفاده میکنید پوشش دهی کرم پودر بیشترمیشه و به هیچ عنوان روی پوستتون کیکی و سنگین نمیشه.

کرم پودر مک

کرم پودر مک

کرم پودر مک، از اون دسته محصولاتی هست که انواع پوست اون رو دوست دارن و میتونن ازش استفاده کنند چرا که اکثر ویژگی هایی کگه یک کرم پودر عالی باید داشته باشه رو داره.

ویژگی های کرم پودر مک:

  1. 24ساعت موندگاری روی پوست
  2. ظاهر نهایی مات و مخملی
  3. آبرسان پوست
  4. کنترل ترشح چربی پوست
  5. کاهش خطوط ریز و منافذ پوستی
  6. ضد تعریق و رطوبت
  7. فاقد مواد مضر
  8. ضد جوش و غیر آکنه زا

این کرم پودر به مدت 8 ساعت پوست رو آبرسانی میکنه واجازه نمیده حالتی خشک و کیکی به خودش بگیره برای همین میکاپ و پوست شما همیشه تازه و زیبا هست البته که اگر پوست خیلی خشکی دارین بدونین این میزان آبرسانی کافی نیست و شما باید از پرایمری مناسب استفاده کنید و یا کرم پودرتون رو با محصولی مثلِ اسنشیال اویل مک ترکیب کنید تا رطوبت کرم پودرتون بالا بره و از حالت مات و خشکی بیرون بیاد ، این کرم پودر و محصولاتِ دیگه رو میتونید در سایت مای سفورا پیدا و خریداری کنید.

از طرفی مک، چربی پوست رو کنترل میکنه و به این شکل تا آخرین لحظه روی پوست مات ومخملی باقی میمونه. در نهایت هم در طول زمانی که روی پوسته به هیچ عنوان منافذ و خطوط رو نشون نمیده، در این نواحی نفوذ نمیکنه و باعث بولد و بیشتر شدنِ اون ها نمیشه.

میبینید که مک، همه ویژگی هایی که برای انواع پوست مناسب هست رو در خودش داره پس میتونید با خیال راحت از اون استفاده کنید.

کرم پودر مک کاورش قابله ساخته یعنی سه کاوره لایت، مدیوم و فول رو میتونید از اون داشته باشین . بهترین شیوه استفاده از مک اینه که ابتدا مقدار کمی از کرم پودر رو روی پوست بزنید، فید کنید و اجازه بدین کرم روی پوست خشک بشه اینجوری کاور و رنگ اصلی کرم پودرتون مشخص میشه، در نهایت اگر نیازبود میتونید به اون اضافه کنید.

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر هدی

اگر پوست چرب و یا مختلطی دارین و به دنبال کرم پودری فول کاور برای جوش، لک، بافت ناهموار پوست و… هستین که پوستتون رو سنگین و چرب نکنه ، این کرم پودر مخصوص شما تولید شده.

ویژگی های کرم پودر هدی بیوتی:

  1. 24 ساعت موندگاری روی پوست
  2. فول کاور
  3. ظاهر نهایی مات و مخملی
  4. ضد آب
  5. ضد تعریق و رطوبت
  6. گیاهی
  7. مقاوم در برابر اکسید شدن
  8. فاقد مواد مضر
  9. فاقد عطر و بو
  10. غیر آکنه زا

هدی بیوتی ، توی هر شرایط و آب و هوایی حتی شرجی ترین هوا هم کاملا مات و یکدست باقی میمونه و تا آخرین لحظه ای که روی پوست شما قرار داره، خیالتون راحته که اکسید نمیشه و ظاهرش تغییری نمیکنه دقیقا ویژگی که هر کرم پودر خوبی باید داشته باشه.

حواستون به میزانی که از این محصول استفاده میکنید باشه، هدی با یک الی دو پمپ میتونه کاور خیلی خوبی به پوست شما بده ، برای همین هم بهترین روش استفاده اینه که ابتدا پرایمر مناسب پوستتون رو بزنید، بعد از اون مقدار کمی از کرم پودر رو روی پوست اپلای و فید کنید، اجازه بدین کرم پودر خشک بشه تا ظاهر نهایی خودش رو نشون بده اگه از همون اول مقدار خیلی زیادی از کرم پودر رو استفاده کنید، فید اون روی پوستتون سخت میشه در نهایت میکاپ و پوستتون کیکی و ماسیده دیده میشه.

این کرم پودر رو میتونید به صورت اورجینال و با بهترین قیمت از سایت مای سفورا تهیه کنید.

کرم پودر لورال

کرم پودر لورال

و آخرین معرفی کرم پودر لورال یکی از بهترین کرم پودرها در دنیاست که در کنار کاور خوبی که داره جزو سبک ترین محصولات روی پوسته و به هیچ عنوان پوست شمارو در طول روز اذیت نمیکنه.

ویژگی های کرم پودر لورال :

  1. موجود در دو مدل 24و32 ساعته
  2. فوق العاده سبک روی پوست
  3. کاور مدیوم تا فول
  4. تست شده توسط متخصص پوست
  5. حاوی آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر آلودگی ها
  6. مقاوم در برابر اکسید شدن

این کرم پودرِ فوق العاده، به هیچ عنوان منافذ پوست رو مسدود نمیکنه و به اصطلاح به پوست اجازه نفس کشیدن میده برای همین شما بعد از استفاده از اون به هیچ عنوان دچار جوش و یا لک ِ ناشی از انسداد منافذ پوستیتون نخواهید شد.

درکنار سبک بودنش کاور بسیار عالی داره و میتونه تمام جوش، لک و … رو خیلی راحت پوشش بده بدونِ این که در طول روز باعث اذیت پوست شما بشه و یا این که اون رو چرب و یا سنگین کنه. فرمولاسیونی با بافت مایع داره که در اون SPF هم هست و میتونه تا حد خوبی از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنه.

با هم 5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو بررسی کردیم، شما میتونید با توجه به نیاز پوست و سلیقتون یکی از این محصولات رو انتخاب و استفاده کنید.

میدونید که محصولاتِ بیشتری میتونن توی این لیست قرار بگیرند، پس برای آشنایی با بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت میتونید با خیالی مطمئن خریدتون رو انجام بدین، مای سفورا نمایندگی بهترین برندهاست و تمامی محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده.

برچسب گذاری شده در:

, ,

درباره نویسنده

ملک بانو

علاقمند به مباحث روز دنیا و ایران هستم و میخواهم در سایت ملک بانو بهترین ها را خیلی سریع منتشر کنم تا مطالعه کنید.

مشاهده تمام مقالات