اشتباهاتی که عروس خانم ها در روز عروسی مرتکب می شوند

روز عروسی مهم ترین روز زندگی مخصوصا برای دختر خانوماست که میخواهند در روز عروسی بی نقص و بی استرس باشند و همچنین مراسم عروسیشان به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.با اینکه همه برنامه ریزی ها از قبل انجام میشود اما چند اشتباه کوچک در روز مراسم عروسی ممکن است شما را بعدا خیلی پشیمان کندبهتر است این اشتباهات را بدانید و مد نظر داشته باشید.

امتحان نکردن لنز چند روز قبل از مراسم

اگر تا به حال تجربه استفاده از لنزهای چشم را نداشته اید و دوست دارید در مراسم عروسی خود از لنز استفاده کنید، چند روز قبل از مراسم می توانید با استفاده از لنز به مدت چند ساعت در روز از این موضوع مطلع شویدکه آلرژی دارید یا خیر. برخی از عروس خانم ها به لنز حساسیت دارند و بعد از زدن آن به چشمانشان آنقدر اشک می ریزند که آرایششان خراب شده و با چشمانی قرمز از مراسم خارج می شوند.

عدم استراحت و خواب کافی

نداشتن خواب کافی نه تنها بر سلامتی بلکه بر ظاهر فیزیکی و سطح انرژی شما نیز تأثیر می گذارد.

اگر به اندازه کافی نخوابید ممکن است در روز عروسی خود احساس بد خلقی، تحریک پذیری و عدم تمرکز کنید و این در روز عروسی خوب نیست و همیشه خسته خواهید بود، بنابراین سعی کنید یک هفته قبل از عروسی بخوابید و به اندازه کافی استراحت کنید.

خوش اخلاق نبودن در مجلس

روز عروسی پر از اتفاقات غیرمنتظره است پس باید سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و هر اتفاقی که برایتان می افتد بی ادب نباشید و یادتان باشد که لبخند بزنید زیرا در غیر این صورت میهمانان عذاب می کشند و خاطره بدی برای شما و آنها ایجاد خواهد شد.

دعوت نکردن عزیزان

روز عروسی یکی از بهترین روزهای زندگی شماست، پس نزدیکترین دوستان و عزیزانتان را به مراسم خود دعوت کنید. اگر یک سوء تفاهم جزئی بین شما و دوستانتان پیش بیاید و به همین دلیل نمی خواهید آنها را به مراسم عروسی خود دعوت کنید، پس از اشتی با آنها قطعا پشیمان خواهید شد.

ریسک در آرایش و مدل مو

در روز عروسی سبک آرایشی که تا به حال انجام نداده اید را فراموش کنید و ریسک نکنید. حدود یک ماه قبل از عروسی، آرایشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید و کار آنها را از نزدیک ببینید، مدل مو، مدل آرایش و تاجی که دوست دارید را انتخاب کنید و چند نمونه عکس برای نشان دادن آرایشگر خود بگیرید.

رنگ کردن مو

اگر می خواهید موهای خود را رنگ کنید، مطمئن شوید که رنگ کار شما  این کار را به صورت حرفه ای انجام میدهد وگرنه ممکن است موهای شما بسوزد. یک ماه قبل از عروسی، چند اینچ تا انتهای آسیب دیده مو کوتاه کنید، اما بعد از آن از کوتاه کردن موها خودداری کنید!

انتخاب نکردن آهنگ

قبل از مراسم عروسی، آهنگ های مورد نظر خود را انتخاب کنید و لیست پخش را برای دی جی ارسال کنید. بسیاری از عروس و دامادها در مراسم عروسی خود وقتی با آهنگ های دی جی مواجه می شوند، پشیمان می شوند که چرا از قبل آهنگ ها را من انتخاب نکردم.