در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ و شرایط و ضوابط افزایش حقوق تامین اجتماعی برای بازنشستگان را از زبان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی بخوانید. آقای سید مرتضی حسینی در این باره خبر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1403 ( با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومان ) در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

ایشان خاطر نشان کرد، همانند قبل، پرداخت های جدید حقوق بازنشستگــــان به همراه ما به التفاوت فروردین ماه 1403 یک جا در اردیبهشت ماه امسال لحاظ میشود.

آقای سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی؛ اضافه کرد: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ چقدر است.

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ چقدر است

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ چقدر اضافه میشود؛ در سال ۱۴۰۲ میانگین حقوق بازنشستگان از ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به حدود ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. در این سال بسیاری از حداقلی بگیران تأمین اجتماعی حدود ۷ میلیون تومان حقوق گرفتند که این انتظار وجود که حقوق آنها در سال جاری به حداقل ۱۰ میلیون تومان برسد.

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۳ چقدر میشه» محمد مخبر در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه سراسر کشور سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت با جدیت پیگیر متناسب سازی حقوق بازنشستگان است و تا پایان دولت این موضوع حل خواهد شد، گفته است: حداقل کف حقوق ماهیانه ۶ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی از نظر دولت قابل قبول نیست و باید مساله حداقل حقوق دریافتی و افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هر چه سریعتر حل شود.

در حال حاضر، تصویب شده است که حقوق کارمندان با یک افزایش ۲۰ درصد افزایش یابد و حداقل حقوق آنها به مبلغ ۱۰ میلیون تومان تعیین شده است. علاوه بر این، ۳ هزار امتیاز (معادل ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان) به حقوق کارمندان دولت اضافه خواهد شد و حقوق عائله‌مندی و حقوق اولاد آنها نیز افزایش قابل توجهی خواهند داشت. بنابراین، افزایش متوسط حقوق کارمندانی که کمتر از ۲۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند، تقریباً ۴۰ درصد خواهد بود.

درباره نویسنده

ملک بانو

علاقمند به مباحث روز دنیا و ایران هستم و میخواهم در سایت ملک بانو بهترین ها را خیلی سریع منتشر کنم تا مطالعه کنید.

مشاهده تمام مقالات