مرد ایده آل کدام خواسته های همسرش را برآورده می کند؟

مرد ایده آل کدام خواسته های همسرش را برآورده می کند؟ در نظام رفتاری انسان ها دو مفهوم حق و وظیفه در کنار هم آمده اند. یعنی مثلا در زندگی خانوادگی، مواردی که حق زن است، وظیفه شوهر بوده و بالعکس مواردی که حق شوهر است، وظیفه زن می باشد.

این گونه است که با انجام وظیفه و ادای حق دیگری، می توانند زندگی بهتر و با رضایت بیشتری داشته باشند. این که هر خواسته نابجایی توسط همسران باید توسط فرد مقابل انجام شود و حق تلقی گردد حتما اشتباه است.

اما مواردی قطعا جزو حقوق و وظایف متقابل تلقی می شوند. بد نیست بررسی کنیم که در نمونه هایی از زندگی های موفق، مرد ایده آل کدام خواسته های همسرش را برآورده می کند؟

زندگی یک مرد دارای چند بعد است که از هم مستقل نیستند. زندگی شغلی آقایان ارتباط مستقیمی با زندگی شخصی و خصوصیات دارد. هر چه در خانه شادتر باشند و ارتباط بهتری با همسرشان داشته باشند،انرژی بیشتری دارند تا صرف کارشان کنند.

عقیده بر این است که برای بهتر زیستن در کانون خانواده و ارتباطات اجتماعی در بین افراد خانواده بیشترین نقش را آقایان دارند . این دقیقا اولین موردی است که باید توسط آقایان برای همسر و خانواده انجام شود که خواسته ای به حق خواهد بود.

مرد ایده آل کدام خواسته های همسرش را برآورده می کند؟

البته زن باید با رفتارهایی که متقابلا حق مرد است، وی را در انجام وظایف خود محکم تر گرداند تا وی را همیشه همسری شاد و دوست داشتنی ، حامی ، علاقه مند و وفادار نگه دارد و قوام روابط خانوادگی کم نشود.

باید به شوهر کمک شود که همیشه زندگی خانوادگی را در اولویت خود قرار داده و حتی از کارش بالاتر بداند. برای بسیاری از مردان، شغل و حرفه تقریبا در صدر فهرست اولویت‌ ها قرار دارد. مردان مقدار زیادی از احساس ارزشمندی‌ خود را از شغلشان  می ‌گیرند.

این الزاما تضادی با رابطه مردان با زنان ندارد. مگر اینکه شغل آن‌ها تمام فکر و ذکرشان را به خود مشغول کرده باشد. افراد، مهم ‌تر از اشیاء و امور هستند. این اصل اساسی خانواده‌ های کارآمد است. یک شوهر خوب هرگز اجازه نخواهد داد شغلش جای وقت با همسر بودن را بگیرد.

با تشکر 

همسرداری – مجله بانوان 

برچسب گذاری شده در:

درباره نویسنده

ملک بانو

علاقمند به مباحث روز دنیا و ایران هستم و میخواهم در سایت ملک بانو بهترین ها را خیلی سریع منتشر کنم تا مطالعه کنید.

مشاهده تمام مقالات